Fabulous 4 on tour 2018

Fabulous 4 on tour 2018

donderdag 17 november 2016

Nice to be back in Sydney

Gisteravond aangekomen in een bruisend Sidney. Wat een wereldstad. Moet wel wennen aan de drukte en de niet aflatende stroom van verkeer. Ook voelt het weer meer stressy maar dat kan ook niet anders, Nieuw Zeeland was zo layed back.
Vanochtend realiseer ik me pas goed op wat voor fantastische plek we zitten. We zitten op de 12e etage en kijken op de brug en zien zelfs The Operahouse πŸ˜€. Ank en Ben verblijven op de 10e etage en kijken net meer landinwaarts. Het is een hagelnieuw appartementenhotel. Er is een keuken met alles erop en eraan, een badkamer, een wasruimte met wasmachine en droger, een leuke zit met eettafel en last but not least een balkon. Ik kan hier wel aan wennen 😎
Vergeet ik helemaal te schrijven dat Ank en Ben ons gisteren op het vliegveld in Christchurch geΓ―ntroduceerd hebben als gast bij de Business lounge van Emirates.  Daar kan ik ook wel aan wennen en heb me 3 uur lang met champagne en lekkere hapjes vermaakt 😎.
Straks gaan we gevieren downtown om voor de Maxim en Ben wat kleren te scoren.
Zonnige groet


Geen opmerkingen: