Fabulous 4 on tour 2018

Fabulous 4 on tour 2018

vrijdag 18 september 2009

Back to the USA...


Lang, lang geleden, om precies te zijn in 1980, ben ik naar de USA afgereisd om familie te bezoeken.
Dat laatste was erg leuk en gezellig maar de Amerikanen die vond ik maar vreemd. Nooit heb ik dan ook maar enige behoefte gevoeld om hier weer terug te keren. Waarom nu dan toch weer de USA vraag je je misschien af...
Mensen die me een beetje kennen weten dat niet ik maar lief tegenwoordig de scepter zwaait wat vakantie betreft. Hij bepaalt de periode, bestemming, hoe lang en ook wat we er gaan doen. Hij regelt, verzorgt en het allerbelangrijkste, hij betaalt de hele reis.
En ik? Ik laat me als mak schaap meevoeren en weet vaak in het vliegtuig, richting bestemming, wat er precies op de 'to do list' staat. Niet dat ik me daar over beklaag, in tegendeel, ik laat me graag verrassen.
Maargoed, de komende weken, vanaf 29 september kun je hier onze avonturen in het 'Amerikaanse' volgen.

5 opmerkingen:

Linda zei

Hoi Martha,

Ik wens je op voorhand alvast een hele goede reis en een geweldige vakantie. We zullen je reisblog zeker volgen!

Groetjes, Linda (en ook Miguel)

Soofy zei

Ik hoop dat je reis wordt als de mjam mjam jummieschotel zoals getoond ;-D

hanscke zei

Fijne vakantie en ik volg het wel weer op afstand, als je tenminste blogjes plaatst.

Filo zei

Oh ik ben zooo jaloers. Ik wil terug! Zit hier nog steeds in mijn postnatale vakantie depressie. :-D

Geniet ervan! Het is je gegund!

Roosnans zei

heye!!!!
hoop dat je weer lekker gaat genieten, laat het lekker over je heen komen, maxim weet wel weer waar hij je van gaat laten genieten....
hug