Fabulous 4 on tour 2018

Fabulous 4 on tour 2018

zondag 5 juni 2011

The eagle has landed...

Lief is als een vis is het water hier. Met glimmende oogjes vertelt hij over wat hij gelezen heeft en treft dat nu - in het echie- aan. Mooi toch!
Dat we echt een dagje ouder worden moge duidelijk worden doordat we vandaag met een - hop on hop off- sightseeing bus zijn meegeweest. We hebben eerst gewandeld naar de Charlotteburg, een oud slot en vervolgens dachten we slim te zijn door de sightseeingtour te boeken. De start was goed en klonk veel belovend met elke 10 minuten een bus. We zijn dus een paar keer op- en afgehopt maar de laatste keer zijn we toch gauw -samen met enkele andere hopop- en offers gestrand bij Potsdam. na anderhalf uur in de brandende zon (jaja die schijnt hier volop :-) gewacht te hebben  toch maar een lijnbus gepakt en zo toch nog wat kunnen zien. Ik had geen grote voorstelling van Berlijn maar ik ben helemaal om. Speciaal voor overbuuf de Ampelmanner hierboven even in beeld gebracht :-) Wist je dat er een winkel vol met gadgets van de ampelmanner is?
Verder hebben we vanavond een erg leuk restaurantje gevonden gerund door pretty boys die ook zeer verdienstelijk in de keuken bleken. Werkelijk ons buikje rond gegeten en de nodige drankjes gehad. Maxim had sjans maar dat bleek achteraf niet uit de rekening ;-)
Zonder dollen gezellig en heerlijk gegeten en morgen staan we daar weer op de stoep en als het aan mij ligt sleep ik ook de collega's er volgende week mee heen. Ja want volgende  week woensdag ga ik met mijn collega's nรฒg een keertje naar Berlijn, wat een vreselijk leven heb ik toch ;-)
Jolige groet.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hallo reizigers,
Dank voor het plaatje van de mannetjes en nog wel op zo'n prominente plek.
Dat van die shop wist ik,Caspar en Marieke hebben er een tshirt gekocht.
groet de overbuuf