Fabulous 4 on tour 2018

Fabulous 4 on tour 2018

zaterdag 22 oktober 2016

Bloggersleed


De voorbereidingen zijn in volle gang. Ik wring me in allerlei bochten door de krochten van blogger software. Wat is het lang geleden dat ik hier was en wat is alles veranderd -zucht-.

Maar goed, ons vertrek nadert snel en we hebben nog geen geschikte koffer. Normaal hebben we samen รฉรฉn groot bakbeest maar dat is niet handig als je gaat trekken in een campertje. Zo'n hutkoffer staat dan altijd in de weg. Dus kiezen we voor 2 kleine.

Maar dan moet zoiets ingepakt. Heb me nooit beziggehouden met 'de koffer'. Ik leg gewoonweg klaar wat er in moet. Deponeer dat op bed en dat kwam dan altijd mee. Heb me nooit bemoeid met hoe je een koffer inpakt.
Ik snap er niets van hoe ik die bult op bed moet transformeren naar keurig gevouwen pakketjes voor in de koffer. Hopelijk mag er straks wat van mijn spullen in liefs koffer ... En misschien, als ik heel hulpeloos kijk, pakt hij ook mijn koffer in.

Geen opmerkingen: