Fabulous 4 on tour 2018

Fabulous 4 on tour 2018

vrijdag 4 juni 2010

Denver...


Na werkelijk een vreselijk onrustige nacht in Aspen te hebben doorgebracht kwamen we er in de ochtend achter dat dร t waarschijnlijk te wijten was aan de hoogte (3 km). Het duurt namelijk 24 tot 36 uur alvorens je lijf aan het hoogteverschil gewend is. Mijn hart was helemaal van slag en bonkte dat het een lieve lust was. Ik had het vreselijk warm terwijl lief de dekens tot aan zijn kin had opgetrokken. Nou ja, ik schreef het al, een onrustige nacht.

De weg van Aspen naar Denver via de Independance pass van weer 3700 meter was prachtig. En nu Denver, wat een megastad, not my cup of tea. Geef mij maar de rust van de wildernis.
Maar het heeft zowaar een gezellig centrum welke redelijk autoluw is en veel winkels en gezellige restaurantjes. En belangrijker nog, mijn missie is volbracht. Ik heb een Tshirt voor John kunnen scoren. Nu kunnen we met een gerust hart Denver en de USA verlaten.

Ik heb vernomen dat de harige jongens wederom een kraai door het kattenluikje naar binnen wilden slepen maar dat de zwarte jongen daar niet van was gediend. Gelukkig maar anders hadden we weer een bevrijdingsactie op touw moeten (laten) zetten. Ik mis ze wel hoor, maar nog 2 dagen en dan mogen ze weer op schoot komen knorren.

Tot in Nederrland!

6 opmerkingen:

Marjolijn zei

Nog even dan....
Genieten tot de laatste minuut.
Goede reis terug.

John zei

Ik zag eens in een docu op Discovery van iemand die daar last van had. UEigenlijk logisch, maar daar sta je niet bij stil. Ik vind het echt helemaal top :D en begrijp dat jullie net zolang in de States waren gebleven tot.. :D

Sjoerd zei

Oost, west thuis is ook niet alles...

Pasula zei

Op m'n gemak heb ik nog wat stukjes zitten lezen, leuk ook die foto van jou bij Home Alone!
Tot in Nederland en een goeie reis!

Natjeelco zei

Een goede terugreis, ik heb genoten van jullie vakans! Kreeg gelijk ook zin om naar de States te gaan. Natje xxx

Soofy zei

Welkom thuis! Ik hoop dat het rondtrekken met M&M naar wens is gegaan
Je harigen zijn vast al aan hun trekken gekomen en de wasmachine ook. Ff bijkomen en dan weer aan het werk, om te sparen voor een volgende vakantie. Tot ziens en bedankt voor het leuke verslag.
Zusje