Fabulous 4 on tour 2018

Fabulous 4 on tour 2018

woensdag 2 juni 2010

'Home' alone...


Heerlijk zo'n relaxed dagje. Vanochtend op mijn gemakje het stadje ingeslenterd. Het is hier al vroeg warm dus kun je het beste vroeg op pad. Helaas nog niet gelukt om een shirt voor John te scoren, wel de juiste winkel maar helaas gesloten... Vanavond in de herkansing en anders wordt het Denver.

In de locale supermarkt verbaas ik me over de schappen vol met dieet producten en het is geen wonder waarom ze hier zo zwaar zijn. Alles wat je ziet is Γ²f vet, gepaneerd en gefrituurd Γ²f staat stijf van de suiker en is zoet. Relatief gezien is de verse groente en fruit afdeling klein, de diepvriesafdeling des te groter. Wel sla ik hier even mijn slag met stevia, het zoetmiddel dat sinds kort ook in Nederland als voedingsmiddel is toegestaan. Het is een prachtig natuurlijk zoetmiddel welke je bloedsuikerspiegel stabiel houdt en waar zero calorieΓ«n inzitten. Hier is het al veel langer te koop en heel wat betaalbaarder.

Nu ga ik nog even sporten en dan verwacht ik de anderen terug van hun trip naar Canyonlands, een fraai gebied hier vlakbij. Wat ik ervan heb gezien, lijkt het op het landschap van the Grand Canyon en die hebben we een half jaar geleden bezocht.

Ik geniet in elk geval van mijn dagje vrij in doen en laten.
Genietende groet!

4 opmerkingen:

Lin's ding zei

geniet maar lekker. heerlijk even alleen, dat doet goed in drukke dagen. Wat erg dat de supermarkten er zo erg aan toe zijn..maar ja...straks kun je je weer uitleven in de Holldandse..hihi ..fijne dag!

Marjolijn zei

Lekker toch zo'n dagje.
wij genieten hier nu ook van prachtig weer.

Fijne dag..!!

John zei

Ik volg een blog van een amerikaan die er altijd over schrijft wat voor een bagger er in de supers ligt. Het is echt echt ,echt heel slecht.
Top dat je in de herkansing gaat vandaag. Ik ben daar erg blij mee :D

Sjoerd zei

Even lekker relaxen tussendoor moet kunnen...