Fabulous 4 on tour 2018

Fabulous 4 on tour 2018

vrijdag 21 juni 2013

Sleepless in Seattle...

Na een voorspoedige reis waarbij we over IJsland en Groenland gevlogen zijn met werkelijk spectacuraire uitzichten, ingechecked in ons hotel en nog een hapje gegeten in een Mexicaans eettentje. Tegen 21.00 uur ging bij mij het lampje uit en ben ik gaan slapen en dat was heerlijk tot 1.30uur. Klaar wakker, liggen wenden en keren tot nu en bedacht dat ik natuurlijk prima mijn eerste blogje kan schrijven. Merk dat ik trouwens erg verslingerd aan de tablet ben geraakt. Heb voor deze reis de mini laptop weer mee en dacht dat ie stuk was omdat het scherm niet reageerde. DUH en ik maar drukken op het scherm terwijl ik de mousepad moest gebruiken. Zal de jetlag wel zijn.
Bij aankomst regende het hier een beetje, de temperatuur is echter wel zacht en de stemming prima. So far so good ;-) Ik ga eens kijken wat het ontbijt hier inhoud, hoop dat ik een yoghurtje voor de shake kan scoren.
Daarna gaan we naar het autoverhuurbedrijf en gaat de roadtrip echt beginnen.
verwachtingsvolle groet!

Geen opmerkingen: