Fabulous 4 on tour 2018

Fabulous 4 on tour 2018

zondag 10 juni 2018

Peterborough

We gaan de laatste dagen in van onze fantastische reis, ik schreef het al eerder, het vliegt voorbij.
Gisteren beleefde Maxim een wat mindere dag. Hij had een loopje bedacht ten noorden van Peterborough in een waterrijk natuurpark. Daar aangekomen was het meer voor watersporters en waren er geen wandelpaden. Ik vond het eerlijk gezegd helemaal niet zo erg. Had onderweg al borden gezien met ' Mosquito lake'.
Ank en Ben doen veel natuurloopjes en hebben we vanwege hun vele encounters met deze bijtgrage insecten omgedoopt in mister and mrs. Nobby. Foto's plaats ik om begrijpelijke redenen niet ;-)

Maxim had toen bedacht zich te troosten met een bezoek aan een boekwinkel. Zelfs deze megagrote bookstore kon hem niet troosten. Ik wist niet wat ik zag toen hij met lege handen naar buiten kwam. De wandeling door Peterborough was wel heel geslaagd, dat gelukkig weer wel ;-)

Verder wederom op de kamer gegeten en heerlijk gelachen en herinneringen opgehaald, heerlijke avond.

Straks vertrekken we naar Northbay, in het noorden ;-) voor de laatste 2 nachten. Maxim heeft iets moois geboekt aan het water om deze vakantie met een big bang af te sluiten.

Ik ga een ontbijtje doen.
Uitgelaten groet!

Geen opmerkingen: