Fabulous 4 on tour 2018

Fabulous 4 on tour 2018

zaterdag 9 juni 2018

Van Casselman naar Peterborough

We zijn gestart met koffie in de Tim Hortons, wat een ontdekking! Het wordt een mooie dag want is op moment van vertrek al werm. Eerste stop onderweg, Brockville. Een heel leuk plaatsje, zie video, heerlijk koffie gedronken in modern maar knus koffietentje.
Volgende stop van vandaag was Trenton, alwaar het laatste museum staat van deze vakantie (jippie). Het weer was heerlijk en ik heb een korte trippel gemaakt en me vermaakt met het editen van het onderstaande filmpje, met diepte interview met toevallige bezoeker ;-)

De weg naar Peterborough is prachtig. Zacht glooiende heuvels met hier en daar wat bomen. Ik denk dat dit een stuk landbouwgrond is. Het is in elk geval heel fijn om door een ander landschap dan bos te rijden ;-) 
De laatste paar dagen koken we zelf. Het is natuurlijk heerlijk om in restaurantjes te eten maar het is lastig om een gezonde hap te scoren. In de supermarkten zijn veel ' bijna klaar' maaltijden. Deze kun je opwarmen in de magnetron, beetje sla erbij en klaar. Of zoals gisteren een grote bak met diverse gegrilde groenten, heerlijk :-)

We zitten in een super 8 motel in een junior suite. Beetje gedateerd maar het is schoon en fris en met aparte slaapkamer met kingsize bed. Voordeel van de wat grotere kamer is dat we gezellig met ons vieren kunnen eten. 
De laatste week verblijven we ook vaker 2 dagen op 1 locatie. Dat geeft wat meer rust, ook Maxim moet toegeven dat hem dat uitstekend bevalt :-)

Raar fenomeen is dat ik al een paar keer heb gezien dat motelgasten in pyama komen ontbijten. Ik ben meestal rond 6.00 uur uit bed en ga dan met tablet naar de ontbijtzaal om een blogje te schrijven. Kijk mijn ogen soms uit, rare Canadesen. Geen foto's, dat is te genant ;-)
Genoeg voor nu, het is tijd dat we gaan ontbijten.
Warme groet!

1 opmerking:

Unknown zei

Zeker zelf geen pyamabroek!!!!!!!!!!