Fabulous 4 on tour 2018

Fabulous 4 on tour 2018

donderdag 22 juli 2010

Eerste indruk...


WAUW! Stockholm lijkt me geweldig. Als je aan komt vliegen zie je hoe groen het hier is, magnefiek. Met de arlanda express word ik in 20 minuten met 200 km per uur naar het centraal station gebracht en vandaaruit in 10 minuten bij mijn hotel. In amper 3 uur uit en thuis dus. Bovenstaande foto was de eerste reclameuiting op de achterkant van de stoel voor mij, grappig niet?

Alles via internet van te voren geregeld en das toch wel heel mooi. Ook de treinkaartjes in Nederland en de Arlanda express en on line inchecken is ook een makkie. Mijn bagage voor deze paar dagen hoef ik niet af te geven, dat gaat als handbagage mee. Kortom flitsend dat internet :-)

Helaas is het al aardig donker als ik op de eindbestemming aan kom maar ik kan wel zien dat het heuvelachtig is en dat er veel water is. Ook de gebouwen zijn mooi en goed onderhouden en wat ziet het er schoon uit. Ik schaam me dood dat het er in Nederland allemaal zo vies uitziet :-( het kan heus anders.

Ik drink nog een watertje en dan ga ik het hotel nog even verkennen, de sportfacilliteiten enzo.

Energieke groet!

2 opmerkingen:

Marjolijn zei

Lekker genieten van deze dagen meis..!!

Sjoerd zei

Schoon zijn is een kwestie van schoon houden...