Fabulous 4 on tour 2018

Fabulous 4 on tour 2018

zondag 25 juli 2010

Extravaganza part 2


Eรฉn woord 'FENOMENAAL', wat een geweldige bijeenkomst vandaag. Mooie terugblikken op 30 jaar herbalife en training krijgen van mensen die er vanaf het eerste uur bij waren. Ik word er stil van. Het is een wonderlijk bedrijf met een bonte verzameling van allerlei mensen die allemaal een zelfde doel hebben namelijk de wereld wat gezonder maken. Dat doen we door de mensen bewuster te maken van wat ze nu eigenlijk eten.

Het is toch inderdaad van de zotte dat er op deze aarde 'Happy Meals' o.a. worden aangeboden waar je lijf helemaal 'niet happy' van wordt en dan wordt onze shake een maaltijdvervanger genoemd. FOUT, onze shake is een maaltijd, ik eet het nu 1,5 jaar 2 tot 3 keer per dag en ik voel me fantastisch. Ik voel en ben fitter dan toen ik 20 was. Vorige week ben ik nog door een arts getest en kreeg te horen dat ik beschikte over een uitzonderlijk goede constitutie. Mensenlief, dat is toch het allerbelangrijkste in je leven, gezond zijn en waarom gooien we dan zoveel ROTZOOI naar binnen? Omdat dat 'lekker' is? Volgens mij zijn we vergeten hoe echte voeding smaakt en dat komt door alle rotzooi die we in de supermarkten vinden. Alles wordt kunstmatig op kleur gekweekt en in gascontainers opgeslagen voor transport.

Nee hoor geef mij maar mijn shakes en mijn vers klaargemaakte avondmaaltijd. Kost misschien iets meer tijd en geld maar die keuze maak ik graag, dat heb ik voor mezelf over.

Enthousiaste groet!

3 opmerkingen:

Wieneke zei

Zo is het precies. Sommige mensen zijn zuiniger op hun auto dan op hun lijf. Maar zo lieverlee is er toch een bepaalde omslag gaande.
Ik heb toch een partij zitten walgen van die enorme vreetzak op de foto.

Sjoerd zei

Ik vind dat een lekkere portie friet met een frikandel speciaal op zijn tijd moet kunnen. Een mens is niet gemaakt om op shakes uit een potje te leven. Dat moet anders kunnen.

rob alberts zei

Fastfood is niets voor mij.
Maar nog een keer opscheppen van een lekkere maaltijd is wel mijn fout.
En daarna te lang lui nakletsen helemaal.
En dan dijdt het buikje uit ......
Vriendelijke groet uit Amsterdam-ZuidOost