Fabulous 4 on tour 2018

Fabulous 4 on tour 2018

maandag 5 juli 2010

Stockholm, the place to be...


Heerlijk mijn jaarlijkse internationale trainingweekend van Herbalife komt er aan. Dit jaar kun je me volgen in Stockholm. Lief heeft een prachtig hotel uitgezocht vlakbij het centrum en een vliegticket bij de SAS geboekt en ik heb zowaar รฉรฉn hele vrije dag te besteden, nu het zakgeld nog ;-)

Vorig jaar viel mijn extravaganza weekend naar Praag een beetje in het water omdat de persoon met wie ik reisde een SMSje kreeg dat ze oma was geworden. Tja dan zit je met je gedachten niet bij de training. Ik had dan ook al snel besloten om haar niet alleen naar huis te laten rijden en ben met haar meegegaan.

Dit jaar doe ik het anders en ga ik lekker vliegen en ben ik van niemand afhankelijk.

Geen opmerkingen: