Fabulous 4 on tour 2018

Fabulous 4 on tour 2018

vrijdag 23 juli 2010

Stevige trippel...


Vanochtend was ik al vroeg op pad. Mijn hotel ligt prima centraal en na een gastronomisch ontbijt (jaja 'gratis' natuurlijk) met een paar stops van de metro ben ik bij de Globe. Vanochtend was ik een van de eerste om me voor de extravaganza te registreren. Daarna heb ik de stad maar eens even verkend. Stockholm ligt prachtig en het middelste eiland is helemaar wonderschoon. Ik heb er geen auto's kunnen ontdekken maar wel veel (heel veel) toeristen en leuke kleine smalle steegjes en trappetjes. Eigenlijk wilde ik een boottochtje gaan maken maar het was minder warm dan gedacht en dan kun je maar beter een beetje in beweging blijven nietwaar ;-)

Ook wel verstandig om de beentjes flink te strekken na het ontbijt en nog een etentje in het verschiet. Aan het eind van de middag trof ik mijn zus Anke en werd ik gefeteerd op een heerlijke salade met een overdosis scampis en een heerlijke pizza. Je leest het goed, ik neem het ervan ;-)

Heb trouwens wel ontdekt dat ik alleen de kaart in AustraliΓ« kan lezen. Ik bak er niets van en zelfs als ik mezelf draai in de juiste positie en de kaart goed houd weet ik nog niet waar ik ben. Vandaag heb ik dat dus voor de verandering eens geheel losgelaten en ben ik achter mijn neus aangegaan, zo kom je er ook en het is een stuk leuker zonder stress.
Flierefluitende groet!

4 opmerkingen:

Natje zei

Het mooie stockholm, een geweldige stad. Ik houd normaal niet van Steden maar voor Stockholm en Kopenhagen maak ik graag een uitzondering :-) Geniet maar lekker! Natje xxx

Wieneke zei

Goed zo! Genieten maar, Martha! Je neus achterna en gooi die kaart maar gewoon weg. Wel de naam van je hotel onthouden en geld hebben voor een taxi :-))))

Sjoerd zei

Ik heb nog nooit gehoord van iemand die daar verdwaald is... Zolang je weet waar je moet slapen komt het wel goed.

Marjolijn zei

Dat was dus een heerlijk tochtje.
Zolang je weet hoe het hotel weet, komt het wel goed.