Fabulous 4 on tour 2018

Fabulous 4 on tour 2018

donderdag 31 mei 2018

Lunenberg en Oak Island

Lunenburg doet Scandinavisch aan, vrolijk gekleurde huisjes, groene grasvelden en blauwe luchten. Het ligt heel mooi in een baai aan de kust van Novia Scotia en staat op de Unesco werelderfgoedlijst. Onze kamer (suite) is prachtig en van alle gemakken voorzien. Het ontbijt is heerlijk en met echt bestek en borden. Dat kunnen we na een week van plastic eterijen goed waarderen.

We schamen ons ook vaak om zo'n bult aan afval in de ton te kieperen. Ik heb me voorgenomen de volgende keer zelf bestek en bamboebordjes mee te nemen. Ik heb nog even wat kiekjes van Lunenburg in onderstaande videoslide gezet.


En dan Oak Island. Maxim en ik volgen de avonturen van de 2 schatzoekende broers al enige tijd. Het mysterie rondom de schat wordt stddes groter. Ik vond het dan ook fantastisch om het eilandje zelf te bezoeken. Blijkbaar zijn we niet de enige fans. Alle rondleidingen waren dit jaar al volgeboekt. Wel jammer maar we volgen de ontwikkelingen verder wel voor de buis als we terug zijn.
Dat ik enthousiast ben over het eiland moge duidelijk zijn:-)

Enthousiaste groet!

Geen opmerkingen: