Fabulous 4 on tour 2018

Fabulous 4 on tour 2018

donderdag 24 mei 2018

Van Toronto naar Cambridge

We hadden werkelijk een zeer voorspoedige en rustige vliegreis. We vertrokken mooi op tijd, in tegenstelling tot Ank en Ben. Ons verbaasde het dan ook niet dat we bijna gelijktijdig bij ons hotel in Cambridge aankwamen.
Wij hebben gelijk de locale middenstand verkend en kwamen terug met een flinke score aan wijn, bier en andere eerste levensbenodigheden zoals nootjes en fruit ;-).

Tja en de eerste indrukken...We zitten natuurlijk nog in een dicht bevolkt gebied en we hebben alleen een stuk snelweg gereden, maar ik vind (naast de Amerikanen) dat ook de Canadezen compleet gestoorde weggebruikers zijn. Dat ze links en rechts mogen inhalen wisten we. Maar dat ze dit doen zonder richting aan te geven en met duizelingwekkende snelheden is nieuw.

Kan natuurlijk ook komen dat we gelijk vanuit het vliegveld een auto hebben gehuurd en zijn gaan rijden. Normaal verblijven we eerst een nacht in een hotel en vertrekken dan pas. Toch wel lekker om even te acclimatiseren,
Het tijdsverschil is rond de 6 uur. Gisteren hebben we dus een hele lange dag gehad maar langer dan 21.00 uur locale tijd, bracht ik het niet. Met als gevolg dat ik nu om 05.00 uur een blogje maak terwijl lief nog vredig ronkt ;-) Ach nou ja, dat is eigenlijk wel een normale ontwaaktijd voor mij ;-)

Nog geen foto's  gemaakt, of een vlogje, dat wil ik jullie nog niet aandoen ;-). Straks gaan we op weg naar de Niagarawatervallen, richting USA dus.
Goedgemutste groet

Geen opmerkingen: