Fabulous 4 on tour 2018

Fabulous 4 on tour 2018

vrijdag 25 mei 2018

Niagara Falls

Het weer blijft prachtig. We hadden ons ingesteld op een ' fris weer' vakantie, maar de temperatuur komt makkelijk boven de 25 graden. Heerlijk dus :-)
Ik heb me de eerste dag zelf mogen vermaken terwijl Maxim door een vliegveldmuseum struinde. Ik heb mij eerste vlogje gemaakt :-)


Waar we ons (lees Maxim) wat op verkeken hebben, is dat dit hele gebied erg geindustrialiseerd is. De ene snelweg na de andere, met ontzettend veel verkeer, vooral vrachtwagens. Ook heb ik nog geen logica in de wegnummers en afslagen kunnen ontdekken. Gelukkig hebben we bij onze bolide een navigatiesysteem meegekregen. We komen er wel :-)

Onze bestemming van vandaag is het Cadiac Motel in Niagara Falls. Wat een fantastisch Motel, kraakhelder, superstrak ingericht, wel compact maar geen bezuiniging op het kingsize bed. Een heuse aanrader, schijnt een keten te zijn.

Niagara Falls zelf is een touristtrap, ik noemde het gelijk klein las Vegas.  Het motel ligt wel mooi centraal, allemaal restaurantjes vlakbij en de watervallen op loopafstand. Ook wel grappig dat de USA aan de overkant ligt. Daar gaan we de komende dagen heen. Een impressie van ' Little Vegas' en de fantastische watervallen volgt hieronder.


Zonnige groet :-)


1 opmerking:

Unknown zei

Wij volgen jullie weer!!