Fabulous 4 on tour 2018

Fabulous 4 on tour 2018

woensdag 10 maart 2010

Na een treinreis vol stotterende en niet verstaanbare conducteurs kwamen we met flinke vertraging op Schiphol aan. Oorzaak wisselstoornissen rond Schiphol. De NS verdiende vandaag zeker geen pluim en kunnen nog heel wat leren over publieksvriendelijkheid en dienstverlening. Niet alleen waren de omroepers niet te verstaan maar ook de boodschap was volstrekt rommelig en er werd aan de reizigers geen info verstrekt welke trein er wel naar Schiphol ging. Nou ja, we hadden geen tijd hierom te treuren. Met kloeke stap haalden we op het centraal station de trein naar Dordrecht die ons naar Schiphol bracht. Met rood hoofd en enigszins puffend bereikten we uiteindelijk de vertrekhal alwaar we ons bij de rest van het gezelschap voegden. We waren niet eens de laatsten, Ton woont het dichtse bij en kwam als laatste aan. Dit alles mocht de pret niet drukken, zelfs niet dat er duidelijk zichtbaar nog even gauw aan de motor van ons vliegtuig werd gewerkt…
Inmiddels zijn we gearriveerd en warm onthaalt in Marrakech door Fatima en George die al wat eerder zijn vertrokken. De hele bubs is naar een restaurant vertrokken maar mijn luikjes vallen dicht. Alle indrukken van de korte reis van het vliegveld naar onze Riad, die werkelijk er heel prachtig uitziet moet ik eerst even verwerken. Ik plaats dit berichtje nog even en duik vervolgens in mijn mand. Morgen weer een dag ik kan de toetsen niet meer onderscheiden op de lap top.
Geeuwende groet!

4 opmerkingen:

Lin's ding zei

nou Martha meisje, als je de toetsen weer kunt onderschijden moet je maar lezen..hihi.. heel veel plezier en geniet van je clubje, van de omgeving en van het zijn

Marjolijn zei

Hoop dat je lekker geslapen en uitgerust bent.
Dan mag je fris en vol goede moed aan deze nieuwe dag met veel nieuwe indrukken beginnen.
Veel plezier.

hanscke zei

De hele bups, hoe groot is de groep en dat kan allemaal tegelijk weg van het werk? zouden veel meer collega's moeten doen. De onderlinge band wordt door zo'n reis anders, vaak met meer kwaliteit.

soofy zei

mij vallen de schellen van de ogen... naar bed zonder eten? Ik heb snel langs de foto's gescrolleden zag prachtig eten. Zelfs mij laat zulks niet onberoerd sus. nu ja, het ontbijt zal des te beter vallen