Fabulous 4 on tour 2018

Fabulous 4 on tour 2018

zondag 14 maart 2010

Voorbij alweer


Poehee, wat is reizen toch vermoeiend of waren het alle indrukken van de afgelopen dagen? Ons laatste avondmaal hebben we gezamenlijk genoten in de souk, we werden herkend en er werd gelijk een tafel vrij gemaakt. Lekker gegeten alleen wel jammer dat we zelf flink in de rook zaten. Nog even gezellig nagepraat in de Riad en toen was het bedtijd. Veel te vlug werden we gewekt door het ochtendgebed en vervolgens de huisvogel maar toen was het ook echt tijd want het busje stond 8.30 klaar om ons naar het vliegveld te rijden. Eenmaal op het vliegveld ging het ondanks de vertraging ineens allemaal razend snel en zit ik nu een beetje verdwaast van alle gebeurtenissen achter de laptop in mijn eigen keuken.
Voor lief heb ik tijdens onze Atlastrip een fossiel gescoord die bij hem in goede aarde viel. Ik weet inmiddels wat ik heb aangeschaft het is een turritella. Helaas kan ik van het gekochte exemplaar geen foto laten zien maar het exemplaar hierboven geeft een aardig beeld. Mijn fossiel is zo'n 15 cm lang en ik schat het gewicht op 1,5 kilo.
Gisteravond kwam ik trouwens tot de ondekking dat mijn kofferdeksel gescheurd was, maar dankzij wat breed tape waar de gastvrouw mee aankwam en de vaardige plakkunde van Micha hebben zowel het fossiel als de op het laatste moment aangeschafte tahin geen enkele schade gedurende het transport opgelopen :-)
Maar goed, eind goed al goed.
Tevreden groet

4 opmerkingen:

Sjoerd zei

Mmm, het lijkt me meer op een drol...

Marjolijn zei

Je hebt genoten,
De trip zit er weer op,
Welkom thuis dan weer,
En succes voor vandaag.

Natje zei

Wat een mooie foto's weer en een schitterende indruk. Ik was er bijna bij! Leuk. Natje xxx

Roosnans zei

Zo, kijk ik een paar dagen niet, staat het natuurlijk ineens vol met verhalen! Mooi om weer even mee te reizen met je! en jij mag weer even afkicken thuis!!!
veel napret!
hug!