Fabulous 4 on tour 2018

Fabulous 4 on tour 2018

vrijdag 12 maart 2010

Ourika vallei...


Men, wat een volle dagen en natuurlijk elke dag feest. Tot in de late uurtjes lachen en zingen. Niet door mij, ik heb me op de eerste etage teruggetrokken en schrijf mijn blogjes, iemand moet het werk doen ;-)
Vandaag zijn we per taxibusje richting uitlopers van het Atlasgebergte gereden. Onderweg valt het me op hoeveel Marokkanen er fietsen, dat zie ik ze in utrecht nooit doen...

We zijn nog maar net vertrokken als we staande worden gehouden door oom agent. Het klinkt allemaal heftig en ook wordt er driftig met de armen gezwaaid. Als Fatima alles gauw vertaalt worden we aangehouden omdat de chauffeur te laat zijn richtingaanwijzer gebruikte en geen voorrang verleende (duh, hoezo voorrang verlenen, doen ze dat hier dan??
Wij denken er allen het onze van en verwachten dat er met flappen gezwaaid moet worden. Niets van dat alles, de hermandad wilde slechts even laten wat macht vertonen en we mogen onze weg vervolgen, pfff.

Maar goed vandaag een heerlijke wandeling gemaakt naar de bovengenoemde vallei en daarbij ben ik flink verbrand zoals later in de Riad bleek. We hebben allen genoten van de ruimte en de weidse uitzichten, wat een prachtig stukje natuur. De echte bikkels zijn langs een geitenpaadje naar de top van de waterval geklommen, ondergetekende had het halverwege wel gezien en dacht bijtijds aan haar knieรซn en heeft van het zonnetje genoten.
En vanavond is het partytime, er wordt een feestmaal in de Riad bereid door de gastvrouwen en er komt een band spelen. Dit alles omdat we afscheid nemen van George en Yuksel, snif.
Helaas ben ik vergeten mijn foto oplader mee te nemen. Wel afkicken hoor om geen foto's te kunnen maken, ik zie overal gave foto's in... De komende dagen zal ik het moeten doen met de gulle (foto)giften van mijn collega's.

Nou laat de avond maar beginnen, er komen hier in elk geval heerlijke geuren uit de keuken :-)

Feestelijke groet

6 opmerkingen:

Sjoerd zei

Als ik zoiets zou vergeten ging ik terug...

Marjolijn zei

Dat is nou jammer, maar de vakantiepret zal er niet minder om worden...toch.
Lekker genieten hรฉ.

geertje zei

Oei, lekker rood zeg! Hoop voor je dat het niet gaat jeuken...

Wieneke zei

Hahaha, wat een gezicht trek jij erbij. Au au! Dat van dat oplaadapparaat is niet zo handig, maar dan lรกรกt je maar foto's maken. Doe ik ook wel eens. Zo van: neem dat torentje even en doe hier eentje van :-)
Veel plezier,he?

Lin's ding zei

klinkt weer super. Balen van je oplader, maar ja...geniet zo door!

Soofy zei

lelijk he dat rode decollecte. hoe krijg je dat snel weg is de vraag...ik zou in staat zijn een sjabloon te maken. Ik ben dus nog van-de-ijdele! Ik hoop dat je er geen last van krijgt zus