Fabulous 4 on tour 2018

Fabulous 4 on tour 2018

woensdag 25 mei 2011

Tis hier geweldig!

Ik zou hier maar zo aan kunnen wennen hoor! De heerlijke stilte, gewekt worden door vogels, de verzengende hitte, heerlijk vers eten, goed gezelschap, wat heeft een mens nog meer nodig?
Vandaag een korte autotocht naar de kust gemaakt. Lief was een beetje eigenwijs en wilde graag naar dat leuk ogende kleine kustplaatsje...Maar klein en leuk gaan volgens mij aan de Spaanse kust de laatste 50 jaar niet meer op. De kust is volgebouwd maar even landinwaarts krijg je weer een helder beeld hoe ruig de bergen en heuvels zijn zonder alle bebouwing. Vandaag hebben we een wandeling gemaakt bij Calpa, een redelijke klim met flink wat zeemeeuwen. Ook nog wat jongen gezien maar deze waren niet erg fotogeniek. Daarnaast dwongen de vliegende ouders groot respect af bij ons, onwillekeurig heb ik terug moeten denken aan de film 'The Birds'.
Het is heerlijk shoppen hier, de dagelijkse boodschappen zijn bijna de helft goedkoper dan thuis en dat is altijd leuk meegenomen, we blijven Hollanders natuurlijk ;-)
Vanmiddag hebben we ons eigen zwembad verkend, heerlijk en wat een prachtig uitzicht. De jetstream is flink krachtig en ik moet goed mijn best doen om ertegenin te zwemmen. De schouder is dus lekker in beweging ;-)
Ik ga even meloen met verse jambon maken als middag snackje.
Watertandende groet :-)

Geen opmerkingen: