Fabulous 4 on tour 2018

Fabulous 4 on tour 2018

donderdag 12 juni 2008

Even lekker niets...

Zelfs geen blogje dus. Zo regenachtig het aan het begin was, des te zonniger is het hier nu, waarmee de temperaturen dus ook ongenadig stijgen. De familie vermaakt zich in de dierentuin en Macritchie reservoir en ik meen iets gehoord te hebben over de Wetlands. Ik houd me zeer gedeisd en vermaak me uitstekend hier aan de waterkant van het zwembad en uiteraard in de schaduw. ‘Recht op rust’ en bij gebrek aan hangmat doen de ligbedden ook uistekend dienst. Af en toe waait er een koel windje vanaf het water naar me toe en ik waan me in het paradijs. Hoewel dit hotel (Swiss Merchant Court) hartje centrum ligt, dringen er aan de kant van het zwembad bijna geen stadse geluiden door. De ligging van dit hotel is overigens perfect. Chinatown op loopafstand, net als enkele grote warenhuizen en alle leuke kleine restaurantjes liggen om de hoek.

Elke avond weer doen de ‘proppers’ hun uiterste best ons hun eettentje binnen te lokken. Wij wijten alle aandacht aan Chao Ya, de mensen hier zijn dol op kleine kinderen en iedereen wil haar maar aanraken, wonderlijk hoor maar de kleine meid geniet volop van alle aandacht. Overal waar wij verschijnen klinken aanlokkelijke aanbiedingen van ‘happy hour’ tot 20% discount.
‘s Avonds begin ik overigens wat meer te leven en wil ik wel een kleine trippel richting Chinatown maken. Gisteravond hebben we enkele prachtige houten schalen gekocht van Chinees lakwerk, werkelijk heel mooi.
Ook moest ik even heel erg slikken toen een verkoopster mij voor de moeder van Maxim aanzag, ok ik ben een tikkie ouder en hij heeft een zeer jeugdige uitstraling maar ik zijn moeder?! Maxim moest er erg om lachen daar dezelfde verkoopster hetzelfde een dag eerder had gezegd tegen zijn zus en zij is negen jaar jonger dan Maxim. Pffff, een warm vochtige maar bovenal luie zwaai uit Singapore ;-)

Geen opmerkingen: