Fabulous 4 on tour 2018

Fabulous 4 on tour 2018

woensdag 4 juni 2008

Nog even en het is zover...


Onze lang geplande vakantie met de hele familie kan beginnen en we hebben er allemaal ´zin an. Het lijkt wel of de katten ons aanstaande vertrek begint op te vallen want ze zijn liever en aanhankelijker dan ooit tevoren. Als ik het portier van de auto opendoe, zit Foster al in de auto, alsof hij wil zeggen hem niet achter te laten.
Ik kroel ´m nog maar even achter zijn koppie en fluister in zijn oor dat ie lekker de komende weken het rijk alleen heeft en dat ie op elke stoel ongestoord mag plaatsnemen, net als het aanrecht, de koelkast en natuurlijk de keukentafel. Het lijkt alsof ie me begrijpt want ik hoor een klagelijke miauw alsof ie wil zeggen dat er niets aan is om kattenkwaad uit te halen als er niet gekeken en gecorrigeerd wordt.
Hoe dan ook, we laten ze in goede handen achter bij de buuf en co. Ze zullen niets te kort komen en kunnen gewoon lekker in hun eigen huis blijven.
Als je op de wereldkaart klikt kun je zien waar we gaan verblijven en vanaf zaterdag verwacht ik de eerste indrukken te kunnen bloggen. Ik verneem trouwens net dat het slecht weer is, met veel onweer en regen maar wellicht komt dat de frissigheid wel ten goede :-)

Geen opmerkingen: