Fabulous 4 on tour 2018

Fabulous 4 on tour 2018

maandag 9 juni 2008

Hello sunshine...

Vanochtend werden Maxim en ik wreed gewekt uit onze slaap door een aanhoudend irritant getringel. Nogal versuft kijk ik op de wekker en probeer ik deze uit te zetten. Het gebel houdt echter aan en als ik op de klok kijk zie ik dat we ons verslapen hebben het is ruimschoots over achten en ik zie een stralende blauwe lucht. Langzaam besef ik dat het de hoteldeurbel is en schiet ik in ochtendjas naar de deur waar ik een breed lachende zwager en een nieuwsgierige Chao Ya aantref. Ach dat ontbijtje loopt niet weg hoor, Maxim en ik schuiven gewoon een klein half uur later aan.

Het belooft een heerlijke dag te worden en als er plannen gemaakt worden om naar de jungle te vertrekken, besluit ik deze dag bij het prachtige hotelzwembad door te brengen met het boekje ‘Fasten your seatbelt!‘ waar medeblogster Esther alias Webble een zeer hilarische bijdrage aan heeft geleverd. Een ware aanrader om te lezen!
Tegen รฉรฉn uur wordt het steeds drukker bij het zwembad en besluit ik de kuierlatten richting Chinatown te nemen om te kijken of ik terecht kan voor het betere hand- en voetenwerk, wat daar uiteraard prima lukt en ik plak er nog een heerlijke gezichtsbehandeling aan vast. Als nieuw wandel ik rond vier uur de warme straat weer op alwaar ik een mooie naamstempel voor mezelf laat maken.


Teruggekomen in het hotel hoor ik dat de familie, in plaats van de jungletocht, per kabelbaan naar Sentosa zijn gegaan voor wat vermaak aan het mooie strand met palmbomen. Maxim en Marco hebben zich aldaar met ware doodsverachting per skelter van een locale heuvel gestort. Ik vermoed dat ze een overdosis Formule รฉรฉn hebben gehad, en het blijven boys natuurlijk ;-)

Ik had overigens ook nog even een benauwd moment vanmiddag in de beautysalon toen ik in een (voor kleine Aziatische mensen gebouwde) mechanische massagestoel werd geprakt, die je hele lijf omsloot. Als grote Hollandsche meid vulde ik de stoel volkomen en snakte gewoon naar adem toen de rollers om me heen naar binnen kwamen om te masseren. Het was me al eerder opgevallen dat de Aziaten van een stevige hand houden maar deze stoel had meer weg van een pijnbank. Gelukkig werd ik gauw ontzet en overeind geholpen en kreeg daarna een heerlijke handmatige schouder- en hoofdmassage.
Eind goed al goed dus.

Geen opmerkingen: