Fabulous 4 on tour 2018

Fabulous 4 on tour 2018

woensdag 11 juni 2008

Sun Tec City...


Vandaag waren de twee Martha’s (mijn schoonmoeder heet ook zo ;-) op een missie. Wij worden namelijk geen van tweeΓ«n gehinderd door enig richtinggevoel maar kunnen heel goed een taxi bestellen. Dus daar gingen de Martha’s, op naar SunTEC city, het shopping paradijs waar mijn oudste zus zo over roemde, voor wie ik enkele flacons naar rain forrest ruikende luchtverfrissers moest meenemen. Tijdens de taxirit sloeg de twijfel al toe toen de chauffeur het had over meerdere ‘towers’ ik geloof dat hij het had over 5 verschillende towers.
Het werd dus helaas een ‘Mission Impossible’, ik kan niet anders zeggen dat we onze stinkende best hebben gedaan. We hebben de megagrote Mall anderhalve keer doorkruist en de vellen van de voeten gelopen doch het gezochte niet kunnen vinden. Sorry zus...


Wat we wel hebben gevonden is deze merkwaardige fontein die druppels naar beneden en boven laat stromen. Misschien is het optisch bedrog maar wij hebben met eigen ogen mogen aanschouwen dat de druppels omhoog liepen. Ik heb het nog even op film vastgelegd maar das misschien niet zo duidelijk, maar goed aanschouw!



Verder had ik gisteravond nog een persoonlijke horror ervaring. Bij de Japanse supermarkt een zakje (hoe kan het anders) Japanse mix aangeschaft. Op de hotelkamer aangekomen dacht ik deze lekker bij een spannende film weg te kunnen snoepen. Dat lukte ook aardig maar ik kwam wel af en toe harde lange stengels tegen die ik niet zo lekker vond. Toen er toch wel heel veel van die viezerds in het zakje zaten, heb ik het grote licht even aangeknipt (ach ja je wordt een dagje ouder en hebt gewoon wat meer licht nodig om iets goed te kunnen zien). Tot mijn grote afgrijzen zitten er hele gedroogde vissen in. Vinden jullie ze ook niet verdacht veel lijken op de docter fish visjes? Brrrr, het blijven rare jongens die Japanners...

Geen opmerkingen: