Fabulous 4 on tour 2018

Fabulous 4 on tour 2018

zaterdag 5 november 2016

Picton

Vanochtend stonden we al vroeg naast ons bed. We moesten ons om 8.00 uur al inschepen voor het Zuidereiland. De wind op de boot woei zo hard dat ik geen foto met de tablet kon nemen. Inmiddels de eerste kilometers gereden. Eerste indruk van het Zuidereiland is dat het zo mogelijk nog kneuteriger en kleinschaliger is dan het Noordereiland.
Bovenstaande foto is genomen in het Omaka aviation heritage centre. Lief vindt alles wat vliegt interessant en moet ook alles zien wat met WO II te maken heeft. Hier komen de 2 hobby's samen. Ik vermaak me (samen met een boel andere vrouwen) met een kop koffie in dit museum en schrijf gelijk dit blogjeπŸ˜…. Wat is dat toch met mannen en oorlog, ik snap niets van die fascinatie.
Wel grappig om in de krant te lezen dat  prins koning Pils en Maxima dit museum morgen bezoeken. Tis net of ze ons achtervolgen want ze zijn nu in Wellington πŸ˜‚.
Maxim vindt dat ik langere blogjes moet maken. Het lukt me echter niet de laptop op te laden. Elk hier gepost blogje is dus absoluut met zeer veel aandacht en letterlijk met de hand op de tablet gemaaktπŸ˜‚ net als de foto's dus πŸ˜ƒ

Vrolijke groet

Geen opmerkingen: