Fabulous 4 on tour 2018

Fabulous 4 on tour 2018

vrijdag 4 november 2016

Wellington

Men wat gaat de tijd hard. Morgenvroeg verlaten we dit mooie Noordereiland alweer. Op de foto zie je achter Maxim het Zuidereiland liggen. We kunnen hier al goed merken dat het minder warm is, mag ik nog een keer zeggen dat ik blij ben met mijn muts?
Lief heeft de muts ook ontdekt en wil er ook een, maar deze is van mij!
Vanochtend heb ik weer voor het eerst meegesport, wat een heerlijk begin van de dag. Ook hebben we met ons vieren een strandwandeling gemaakt. De stranden zijn breed en er mogen auto's rijden. Wel uitkijken dus. 

We genieten trouwens ook van onze buren. Wat is er nu leuker dan het bespieden van nietsvermoedende buren die de gordijnen open laten... πŸ˜‚. Als je goed kijkt dan zie je Ben voorin zitten, Anke gaat helemaal op in haar boek. Vandaag zit Anke trouwens voorin te lezen, never a dull moment πŸ˜‚
De route van vandaag voerde  ons langs de westkust naar Wellington. Een aardige plaats waar we nog even wat proviand hebben ingeslagen. We eten overigens elke avond heerlijk. Vanavond staat er tonijn, gepofte aardappel en coleslaw op het menu. Als voorafje een restje pasta met blauwe kaas en walnoten wat heel goed samenging met de bubbel van Jacobs Creek. Kortom we genieten!
Ontspannen groet

Geen opmerkingen: