Fabulous 4 on tour 2018

Fabulous 4 on tour 2018

dinsdag 18 mei 2010

Back to the USA part 2...


Het is alweer tijd voor de volgende trip. Martha en Martha en Maxim en Max (nee je kijkt niet dubbel) gaan naar de USA. Ditmaal vliegen we met Continental Airlines naar Denver en staan Yellowstonepark en Mount Rushmore op het programma. We hebben een soort van Trailblazer gehuurd om ons in stijl te vervoeren over s'Herenswegen in den vreemde.... Als je meer wilt weten volg dan dit blog, ik zal dagelijks over onze avonturen hier bloggen.
Ik hoop maar dat alles goed gaat met de tickets want naast dezelfde voornamen hebben we ook allemaal dezelfde achternaam, ik ga dus met mijn schoonouders 14 dagen op trektocht door de Amerikaanse wildernis, voorzover nog aanwezig ;-)
Ook blijft het natuurlijk afwachten wat die verrekte aswolk blijft doen, zelf hopen we ook nog een grote zo niet grootste vulkaan ter wereld te bezoeken, als die zich nou ook even rustig houdt... Ik heb in elk geval mijn lief en mijn laptop en vermaak mij vast uitstekend in geval van vertragingen. De katten worden overigens liefdevol verzorgd door de buuf en co en zullen er zelf voor zorgdragen dat ze niet worden vergeten ;-)
Kortom we kunnen heerlijk alles even loslaten.
Zin in vakantie groeten

10 opmerkingen:

Natjeelco zei

Oh Yellowstone.. zoooooo mooi! Ik ben jalours, mag ik wel zijn hรฉ? Een hele fijne vakans gewenst en geniet maar lekker van de mooie natuur. Liefs Natje xxx

sophia zei

bon voyage en vlieg maar om de aswolk heen.

Lin's ding zei

goed van jullie dat jullie er weer lekker op uit trekken. Een hele goede vakantie, geniet, maar niet met mate en natuurlijk kom ik hier al jullie avonturen lezen. Ik verheug me er al op. liefs voor jullie

Soofy zei

Fijn dat je er een overzichtskaart van Amerika bij hebt gedaan.
Maxim, doe me een groot genoegen als t kan en laat vrouwlief een gedetailleerde regiokaart of zoiets afdrukken. Zij is van de laptopperige en jij van de kaartachtigen dus dat moet wel subliem worden.
Je hebt vast al wel je vliegplaatsen gesjekt? Om nog maar niet te spreken over de vele andere boekingen... dat wordt een babelonische plaatsverwarring hahahaha
Een heel goede reis
Marieke

geertje zei

Wacht op nieuws uit het vakantieoord...

Babs van Beurden zei

Veel plezier.. .wij werken wel weer gewoon door ;)

Groetjes, Babs

Martine zei

Nou Schippers, dan wens ik jullie een behouden vaart, met veel pret en moois en lekkers en zo..
En als je terug bent, neem ik contact met je op. Maar eens even echt een koe bij de horens eh..

Wieneke zei

Veel plezier! Ik zal jullie Amerikaanse strapatsen volgen, hoor :-)

Marjolijn zei

Een hele mooie vakantie en geniet er maar volop van.
Ik kom hier lezen hoe je het maakt.
Have fun!!

Hermien zei

Veel plezier en succes met de naamsverwarringen, die ongetwijfeld gaan optreden!