Fabulous 4 on tour 2018

Fabulous 4 on tour 2018

donderdag 27 mei 2010

On the move...



Vanochtend met het inpakken van de auto zowaar nog een eenzame wolf gehoord, wat een bizar geluid. We zijn vandaag aan de noordkant om het Yellowstonepark heengereden richting Billings, een vreselijke plaats met vieze industrie dus daar geen stopje gemaakt. We zijn Montana uitgereden en bevinden ons nu in Wyoming en ik kan je vertellen dat het hier qua temperatuur een stuk aangenamer is. Ik heb zowaar al even in de zon gezeten en gezwommen. We hebben net zeer copieus gedineerd in een landmark waar zelfs Buffalo Bill nog een vorkje geprikt zou hebben, niet dat ik een hoge pet van die makker op heb maar de Amerikanen zijn zeer trots op hun (korte) historie.


Sorry zus dat ik je moet teleurstelleen qua overzichtskaart maar ik heb gewoon er gewoon geen, het enige exemplaar is in het bezit van de reisleider en hij bewaakt m net als de sleutel van de auto. Ik mag er alleen in rijden als hij zin in bier heeft ;-)


Over bier gesproken, net maarliefst 2 pinten gedronken. Heerlijk Moose Drool, een heerlijk donker bier welke mij in de verte aan guines deed denken.
De tijd vliegt trouwens maar dat is altijd als je fun hebt. Morgen mogen we van onze reisleider trouwens uitslapen en worden we voor het ontbijt pas om 8 uur verwacht. Luxury :-)

Morgen gaan we het plaatsje waar we nu verblijven (Sheridan) met een bezoekje vereren en daarna rijden we door naar Devils Tower en Rapid city, what ever we daar mogen zien....

Morgen meer.

Zonnige groet!

5 opmerkingen:

John zei

Een wolf hoort een beetje eenzaam te zitten janken denk ik. Een hele groep die dat doet ziet er niet uit. Veel plezier in die twee plaatsjes.

Wieneke zei

Whahahaha, 8 uur ontbijten en dat heet dan uitslapen. Wat een slavendrijver, die reisleider :-)
Zeg, jij weet Γ©cht niet waar je allemaal naar toe gaat, he? Jij laat het maar gebeuren en over je heen komen. Ik vind dat HEUL KNAP. Zou ik zelf absoluut nooit kunnen.
Dat droolbier lijkt me wel iets.

Soofy zei

Hee Zus, ik had niet in de gaten dat de reis zo geheimzinnig was georganiseerd door he himself..Wat knap van je dat je hem daar in laat. Gut, ik zou uit mijn vel springen :-)) Het is dat jij zegt dat het bier is (en ook nog eens lekker), maar met weglating van een -o-tje krijg ik beslist een andere associatie gna gna

Sjoerd zei

Ik denk dat die reisleider bij mij of heel veel of geen pinten kon krijgen.

Lin's ding zei

wat heerlijk dat je zo'n reisleider hebt en hij heeft ook helemaal niets in petto he...haha...fijn juist want dan zie je veel en je hoeft het zelf niet te bedenken...da's pas vakantie. Nu maar hopen dat jullie ook een keer tot 9 uur mogen rusten.