Fabulous 4 on tour 2018

Fabulous 4 on tour 2018

maandag 24 mei 2010

Foutje, bedankt....


Vanochtend zijn we al vroeg op pad gegaan om even flink wat kilometers te maken richting Yellowstonepark. We verblijven de komende 3 nachten in een zeer basic houten cabin, voorzien van warm en koud stromend water een een minitoilet. Het arriveren was wel even schrikken na alle comfort van de afgelopen dagen maar vooruit er is internet dus waar heb ik het over...

Onderweg al het nodige wildlife kunnen spotten zoals meerdere kuddes bizons, enkele elken, herten en diverse roofvogels. Dus het beloofd erg mooi qua wildlife te worden hier.

Tegenvaller is echter de temperatuur. Mij is verteld dat het hier 30 graden zou zijn, ja heus. Ik heb slechts 1 lange broek bij me en 1 trui. Ik moet dus echt weer wat nieuws en warms aanschaffen :-P
Zonder dollen, het is hier echt koud. We hebben ineen heuse sneeuwstorm gezeten en werden geadviseerd om sneeuwkettingen om te leggen. Maar goed die had het verhuurbedrijf niet meegeleverd en we rijden al in een tank met dikke banden. Kortom we hebben het er maar op gewaagd. We hebben overigens ook de tank volgegooid, dorstig hoor. Er verdwijnt zo 80 liter in dit gorgelende monster.
Afijn, we hebben ons gesetteld en gaan zo down town de restaurantjes verkennen. Reizen maakt hongerig en daar weten ze hier wel raad mee....

Hongerige groet!

9 opmerkingen:

Marjolijn zei

Ja, ik kan het me voorstellen dat het koud is, als ik zo die sneeuw foto's zie.
Maar snel ff sjoppen..!!

John zei

Ja dat Internet geeft de wereld goed in zijn greep :D
En back to basic is wel top!

Roosnans zei

mjam mjam...mijn honger naar leesvoer wordt hier weer aardig gestild!!! ga vooral verder met die reisverslagen... ik lees ff over je schouder mee!!!

veel plezier, hug!

Sjoerd zei

Ik zeg niks, hier is het 27 graden...

Martha zei

Jezus, 27 graden!!!!!? wat doe ik hier?????. Vanochtend stond ik op en zag dat we net onder de sneeuw grens geslapen hebben. Brrrr. Maar het is wel prachtig hier.

hanscke zei

Zo dat worden weer leuke avonturen

Soofy zei

Leuk dat je in die auto je evenknie qua innemen hebt gevonden hahaha

Natjeelco zei

Oh Yellowstone, nee verbaast me niks dat je nog een sneeuwbuitje hebt gekregen.. Maar prachtig is het daar zeker!
Natje xxx

Lin's ding zei

geniet er maar lekker van ook al is het daar frisjes. Dan koop je maar leuk iets nieuw warms. Dan lezen wij je warme verhalen over jullie avonturen met een warm gevoel. Veel plezier