Fabulous 4 on tour 2018

Fabulous 4 on tour 2018

dinsdag 25 mei 2010

Bizondere dag...


Vanochtend in alle vroegte, we waren nog geen 10 minuten onderweg, zagen we al een zwarte beer. Prachtig gezicht, ik was zo onder de indruk dat ik te laat naar mijn camera greep. Na de beer volgden nog vele herten en bizons de hele dag door. Op gegeven moment waren we omringd door bizons. Wonderlijke beesten, heel zwaar van voren en met een slanke achterhand. Eigenlijk niet in verhouding maar mijn waarneming is vast beperkt wat dat aangaat ;-)

Ook hebben we een prachtige wandeling naar Lower Falls gedaan. Heerlijk om zo'n trippel te kunnen maken, ik geniet nog elk moment van mijn slankere ik. Ook hebben we the big old faithfull gezien, een geiser die elke anderhalf uur zijn water spuit. Mooi om te zien en vreemd dat dat steevast elke anderhalf uur gebeurd. Het is een wonderlijk land hier met mysterieus omhoog kringelende rookpluimen en borrelende waterputten en modderspuiters. Wat wel vervelend is zijn de vieze luchten die ons bleven omringen. Nadat we elkaar al enkele keren nauwlettend hadden gadegeslagen kwamen we erachter dat de verschrikkenlijke puttenlucht in onze omgeving, niet afkomstig was van een van ons. De rotte eieren stank is afkomstig van de zwavelputten die hier overal zijn. Zelfs in ons huisje is niet vrij van deze lucht.

Afijn, morgen gaan we de andere kant van het park verkennen. Vandaag mochten de Martha's voorin de tank. De mannen hadden bier gedronken en lieten zich door ons vervoeren. Ik heb de smaak te pakken en zal het wiel vaker hanteren.

Rijlustige groet!

7 opmerkingen:

John zei

Dat klinkt vooral avontuurlijk :D Zag de beer jullie ook? En was ook de beer onder de indruk? :D

Grts, en rustig aan.

Marjolijn. zei

Misschien dat de wind dan de andere kant op staat en jullie geen vervelende luchten hebben.
Lekker genieten hรฉ, maar dat zal zeker wel, met al dat moois wat je tegen komt.
En veel stuur plezier...!!

Natjeelco zei

Heb je ook al wolven gezien? Ook heel indrukwekkend hoe groot ze zijn. En ik zie dat Maxim een betere lens heeft dus dat moet helemaal geen probleem zijn. Natje xxx

Sjoerd zei

Dat is inderdaad heel bizonder

ria zei

Oeps de temperatuur valt dus een beetje tegen, maar er valt genoeg te zien zo te lezen. Veel plezier!

geertje zei

Die putlucht... wen je daar een beetje aan? Misschien is het wel beter te verdragen dat je weet waar het vandaan komt?

Soofy zei

Elkaar gadeslan in ongure luchten is ook niet DE methode, dat duurt te lang...Beter kun je je reukorgaan zwaar inschakelen, dan ben je EEN met de stank, van binnen en buiten. Hoort toch ook bij de basics dacht ik zo ;-( Jammer dat je geen foto hebt afgedrukt van je topografische kaart, maar ach, zo meelezen is ook hartstikke leuk. Ga zo door Martha