Fabulous 4 on tour 2018

Fabulous 4 on tour 2018

woensdag 26 mei 2010

Nog meer bizons...


Lief kon het niet laten en bestelde een bizonburger die m heel goed smaakte. Ik blijf het vreemde dieren vinden en voel er niets voor daar mijn tanden in te zetten. Ook vandaag weer in een kudde op de weg loslopende exemplaren beland. Ze zien er log uit maar bewegen zich bedriegelijk snel. Ik kan me goed voorstellen dat er ongelukken met deze jongens gebeuren. Ze ogen heel rustig maar ondertussen broedt er vanalles in die mega grote kop van ze en een uithaal met die horens is zo gebeurd.

Ook vandaag weer een heuse zwarte beer gezien en leuke kleine grondeekhoorns en een wat groter exemplaar die ik prompt voor bever aanzag. Totdat hij me de rug toekeerde en een armzalig staartje showde. Geen idee dus wat dat was maar wel lollig. Zodra hij/zij zich gezien waande drukte hij/zij zich plat tegen de grond en ging zo helemaal op in de omgeving.

Yellowstone is een prachtig park met heel veel verschillende natuurfenomenen. Alleen al de rookpluimen die zomaar her en der uit het landschap omhoog kringelen en de prachtige gekleurde (warm)waterbronnen en de mineraalplateaus. Ik heb genoten deze 2 dagen maar het is tijd om onze nederige cabin te verlaten. Morgen vertrekken we in alle vroegte naar het noorden, das al wat ik weet. Morgen meer dus.

4 opmerkingen:

John zei

Jullie zitten in een prachtig gebied dus. Ik ken het van discovery en National Geo :D

Natjeelco zei

Dag Yellowstone! Het blijft 1 van mijn lievelingsparken. Fijn dat je er zo van genoten hebt. Natje xxx

Marjolijn zei

Fijn dat je genoten hebt..!!
Op naar de volgende belevenissen.

Soofy zei

je armzalige staartdiertje maakte zich gewoon plat omdat ie dat al zo vaak gezien had. Had alleen de link nog niet gelegd met extra brede autobanden. Zielig he? Maar met al die gevaarlijke dieren, wanneer loop je dan?