Fabulous 4 on tour 2018

Fabulous 4 on tour 2018

maandag 31 mei 2010

Loveland...


Vandaag hadden we een autodag en zijn we in een ruk tot vlak bij Denver gereden om morgenvroeg de Rocky Mountains te bestijgen, per automobiel uiteraard. Sinds gisteren is daar namelijk de pas weer begaanbaar.
Onderweg zag ik deze merkwaardige gekleurde wolk. Ik kan dit fenomeen niet thuisbrengen, iemand een idee? Zijn ze bij HAARP weer aan het experimenteren? Ik heb het een paar keer gezien maar dit was de meest duidelijke en voor alle duidelijkheid, dit is geen regenboog. De foto is door het raam heen genomen, dat verklaard de spiegeling van de 'vliegervorm' aan de linkerkant.
Verder hebben we net heerlijk gegeten bij Perkins, een restaurant keten met een prima mix van fastfood en eerlijke ingrediΓ«nten. Aanrader voor de volgende keer, de borden gingen alle 4 schoon op, dit tot grote verbazing van de serveerster. Als afsluiter hadden we allemaal koffie besteld en Maxim een dubbele expresso. Wat schetst onze verbazing als de dubbele expresso gebracht wordt? Jawel hoor, 2 kleine kopjes koffie.

En nu? Nu gaan de Martha's een fles Californische champagne (ja heus het staat erop) soldaat maken. Het wordt gezellig vanavond in Loveland.
Dorstige groet!

7 opmerkingen:

Marjolijn zei

Haha, die twee kopjes koffie...!!
Mooie dag vandaag, in de Rocky Mountains.

John zei

Zo,n wolk heb ik nog niet eerder gezien. In het echt dan. Op Youtube stan er heel wat filmpjes van.

Veel plezier

Sjoerd zei

Drink ze, maar 1 fles ...

Roosnans zei

haaa, even lekker alles bij gelezen!!! heerlijk! ga vooral verder!

hug

hanscke zei

zo zie je maar 1 + 1 = 2, maar het zijn mooie verhalen

geertje zei

Misschien een aswolk van een prachtige vulkaan?

Soofy zei

Je bent in Las Vegas geweest vermoed ik. Maar ik persoonlijk zou erheen gegaan zijn met de zoon van mijn (as) schoonmoeder Bwoehhaha
Snik snik eh reageer even wil je? Of ik het goed snapte