Fabulous 4 on tour 2018

Fabulous 4 on tour 2018

zondag 14 juni 2009

Aan alles komt een eind...


Zo ook aan deze heerlijke en veel te korte vakantie. De koffers zijn bijna ingepakt en ik ben voor de laatste keer naar mij inmiddels favoriete terrasje getogen. Ze zetten de koffie al op tafel als ik eraan kom.

De familie heeft voor vandaag nog een korte trip gepland staan naar een stukje natuur tegenover het eilandje waar we vorig jaar zijn geweest. Ik vind het echter veel te warm en heb besloten om deze laatste dag in alle rust op een terrasje door te brengen. Ik heb net bij Breworkz een polo voor Maxim gescoord en heb daarmee alle taken voor vandaag afgewerkt ;-)
Mij rest slechts een beetje te luieren onder een pisangboom en te wachten op de heerlijke verkoelende windvlagen met een gekoeld drankje onder handbereik.

Zij die het erg goed hebben,

groeten :-D

11 opmerkingen:

marjolijn zei

Goede reis terug naar huis.
En daar weer een hartelijk welkom thuis.

Sjoerd zei

jammer toch. Maar thuis zijn heeft ook z'n charme.

Rainbow Light zei

Die zon foto's zijn geweldig joh! En jij ziet er ook nog steeds geweldig uit!
Goede reis en welkom thuis voor straks.

Anoniem zei

OHohoh. Ik heb zo'n zelfmedelijden momenteel.. Ik wil daar ook zijn.
Zit ik hier tussen het papierwerk, de rotzooi, het gezeur.

Ik kan me voorstellen dat je nog wel even had willen blijven :o) Een hele fijne thuisreis alvast!

groetjes,
Leontine

Natje zei

Oh morgen ben je alweer thuis. Maar het was een heerlijke vakantie zeg! Dat kun je duidelijk zien. Leuk dat jullie elkaar ook vrij laten en niet alles samen doen. Liefs Natje xxx

John zei

Je bent al onderweg denk ik, of wie weet al weer thuis? :-) je zul wel even een cultuur shock krijgen denk ik

hanscke zei

Welkom thuis. Je ziet er heel relaxed uit en wat goed dat je niet de haast hebt om alles te "moeten" zien, maar dat je gewoon kunt kiezen voor lekker rustig.

fialas.web-log.nl zei

in de hitte toch niet teveel afgevallen?welkom thuis, thuis is het heerlijk koel en guur, lekker slapen in je eigen bed met een flanellen pyana.

Pasula zei

Geweldig hoe je daar zo zit, lekker tropisch! Ik wens je een voorspoedige terugreis en luier thuis nog even lekker door. Je hebt het verdiend.

Linneke zei

Je ziet zo dat je met volle teugen hebt genoten ! Jammer dat mooie liedjes inderdaad niet blijven duren. Maar je vrienden en familie zijn vast heel blij je terug thuis te vinden ! Welkom terug dus ...

Anoniem zei

vannacht zelfs electrische deken aangezet, heerlijk!