Fabulous 4 on tour 2018

Fabulous 4 on tour 2018

dinsdag 9 juni 2009

Meeting Dr. Fish...

Vandaag was onze laatste dag in Maleisië en die heb ik besteed aan shoppen, koffiedrinken en een beautytreatment Asian style. Over shoppen en koffiedrinken hoef ik je natuurlijk niets te vertellen, dat kunnen we allemaal wel maar dat beautyarrangement was helemaal super de luxe.

Ik had de eerste dag deze 'spa' al gespot maar ze zaten zo vol dat ik vandaag pas terecht kon maar het was het wachten meer dan waard. Ik ben 2,5 uur helemaal in de watten gelegd met theetjes, aromatherapie, massages en een heerlijke gezichtsbehandeling.
Als kersje op de cake mocht ik na afloop ook mijn voeten nog even laten bengelen in een groot aquarium.
Toen ik daar ging zitten verdrongen zich al honderden visjes zich om als eerste toe te kunnen happen, met in mijn beleving hele grote hongerige ogen. Ik had best wel even een horror momentje, maar och ze zijn maar heel klein.
Je weet niet wat je overkomt en ik kan het gevoel dan ook niet goed omschrijven als ze zich met hun allen op je voeten en benen storten. het houdt het midden tussen hele kleine speldenprikjes en kietelen en ik heb dan ook heel erg (in mijn eentje) zitten schaterlachen. Ze zijn watervlug en er is dan ook slechts één foto een beetje redelijk geworden en daar zul je het voor vandaag mee moeten doen.

Als allerlaatste actie voor vandaag en Maleisië gaan Maxim, Marco en ik straks nog even naar de Hawkermarkt. Dat is een soort van Foodplace, de foto hieronder is van internet geplukt en deze is hier op Penang gemaakt. Je kunt hier prima en veilig eten en het kost in onze ogen niets. Bijvoorbeeld 10 satestokjes voor 1,20 euro, fruit te kust en te keur en heerlijk, een aanrader dus. De rest van de familie vertrouwd het volgens mij niet, ze nemen ook geen ijs in hun drankjes. Maxim en ik hebben in elk geval nergens last van gehad.
Warme groet!

5 opmerkingen:

Wieneke zei

Ja maar, ja maar, wat dóen die visjes dan? Happen ze stukken ouwe huid weg of zo? Strompel je bloedend uit dat aquarium? Je bent toch wel een heldin, hoor.

Sjoerd zei

De dag van hun leven: Martha happen...

Pasula zei

Je hebt het gedaaaan met die visjes wow! Ik zag het laatst op tv en dacht nog: aan mijn lijf geen vissenpolonaise. Knap dat je het durfde!

marjolijn zei

Jij durft.....!!
maar wel een belevenis denk ik, doe je het alleen niet na.
Een goede verplaatsing.

Rainbow Light zei

Wat een heerlijke verhalen allemaal om te lezen, en tja, zo'n visvoetreflexbehandeling, bijzonder hoor! ;-)