Fabulous 4 on tour 2018

Fabulous 4 on tour 2018

zaterdag 13 juni 2009

Tot dinsdag weer. of wellicht toch eerder...?

UPDATE:
Om de hoek bij het hotel zit een heel klein koffietentje met een heel aardig behulpzaam meisje. In ruil voor een overheerlijke cappucino maak ik gebruik van hun draadloze internet. En het is snel, joepie! Dus wellicht pers ik er nog wat laatste berichtjes uit ;-)

Het is erg prijzig om te internetten en daarnaast is de geleverde kwaliteit qua snelheid erg minimaal en het inloggen brengt me meer ergenis dan dat het me aan plezier oplevert. Vandaar dat ik besloten heb om even met bloggen te nokken, tot dinsdag dan wel te verstaan want het weer dagelijks wat regels schrijven is me weer erg goed bevallen.

Daarnaast heb ik vorig jaar al veel geschreven over Singapore en om nu te voorkomen dat ik in in herhalingen ga vervallen, even een kleine blogstilte.

Dus vanaf dinsdag weer als vanouds 'thuis' bij Mikelodeon :-)

Tot daar!

8 opmerkingen:

Sjoerd zei

Och, je hebt tenslotte ook vakantie...

Natje zei

Geniet nog lekker van het mooie weer en de gastvrijheid! Natje xxx

John zei

Ik was helemaal vergeten om hier te lezen de laatste dagen. Tijd gebrek een beetje, en ik was vergeten deze url in mijn feed reader te zetten.

Jullie boffen maar aan die kant van de wereld :-D Die Internetsnelheid daar gelaten dan :-)

Anoniem zei

Ik heb weer genoten van je reisverslag! Ik wil daar ook heen! Het liefst morgen nog. :o) Het lijkt me echt geweldig!

groetjes,
Leontine

Linda zei

Hoi Martha,

We houden ons aanbevolen voor alle lekkere restaurant- en terrasadresjes in MaleisiΓ«. Als ik die hawkerstalls lees, loopt het water al in mijn mond!

Geniet van je laatste daagjes.

Groetjes, Linda Bellettini (WLCU)

geertje zei

Hoi Martha,
Ik ken dat gedoe van internetten in het buitenland: zoeken naar een internetcafe, muntjes erin gooien, goede taal instellen, komt het niet... dus ik verbaas me er altijd al over hoe jij dat zo trouw kan doen tijdens je vakantie!! Betekent dat dat je dinsdag al weer thuis bent?

Pasula zei

Ja tuurlijk, op vakantie moet je gewoon genieten en geen ergernis hebben over internet. Dussss lieve Martha, geniet je helemaal suf en we lezen je vanzelf weer als je weer goed thuis aangekomen bent en de strijk weggewerkt hebt haha. ;-)

marjolijn. zei

Geniet nog van de laatste dagen en tot thuis dan weer.
Goede reis terug.