Fabulous 4 on tour 2018

Fabulous 4 on tour 2018

maandag 5 oktober 2009

Brycepark en relifanatic...

Gisteren even zonder internet gezeten en de avond voor de beeldbuis doorgebracht. Bizarre reclames krijg je dan voorgeschoteld zoals reclame om je in te enten tegen de mexicaanse griep (slechts $24,99) of medicijnen die je zonder recept kunt krijgen voor allerhand serieuze kwalen. Brrrr, het blijven rare jongens. Zo is het hier ook heel normaal om je concurrent zwart te maken op TV. Je begrijpt dat ik blij ben nu weer over een goede internetverbinding te kunnen beschikken.



Gisteren een prachtige tocht door bovengenoemd park gemaakt. Alles is hier mooi en ik maak gemiddeld zo'n 50 foto's per dag. Daarna via een scenic route naar Torrey gereden alwaar we bij een mooie B&B terecht kwamen en door de heer des huizes naast een alcoholische versnapering ook een flinke bijbelse preek te verwerken kregen. Even wilden we nog weg glippen maar de locatie was dermate mooi dat we de toch besloten hebben daar de nacht door te brengen. Goddank hoefden we niet onder hetzelfde dak te slapen en kregen we de beschikking over een luxe condo met alles erop en eraan. Maxim was er helemaal in zijn nopjes want de eigenaar had hem toestemming gegeven om fossielen te zoeken op zijn land. Zelf was de man erg trots op een soort van versteende bloemkool waarvan hij beweerde dat het een dinodropping was...Wel apart zo'n reli die dan wel het bestaan van dino's erkent, het blijven rare jongens die Amerikanen ;-)




Had ik al vermeld dat het hier bitterkoud is? Overdag is het heerlijk maar zodra de zon onder is gegaan vriest het dat het kraakt. Maxim heeft alleen korte broeken en poloshirts bij zich dus hebben we ons samen moeten behelpen met mijn fleesetrui, wel knus hoor ;-)



Ook wel grappig om de Amerikanen te zien kijken naar Maxim in zijn zomerse outfit terwijl ze zelf met mutsen, berenbontjes en handschoenen rondlopen. (Look Mary, what a TUFF guy!)Afijn, ik heb Maxim ervan overtuigd dat we echt een fleecetrui erbij nodig hebben, zeker nu ik vernomen heb dat we nog hoger in de bergen zullen komen en ik heb al gezien dat er sneeuw ligt.



Ook heb ik waarschijnlijk een beetje last van de hoogte en het bijbehorende zuurstof gehalte, veel hoofdpijn en een raar gevoel in mijn hoofd. Maar ik zou het toch voor geen prijs willen missen en neem deze ongemakkelijkheid dan maar voor lief.



Frisse groet!

1 opmerking:

Soofy zei

Een late reactie, maar is toch niet weg, dacht ik zo.
Wat een prachtfoto's, wat een imposante natuur!!!
Ik zou een hele winteroutfit kopen, is ten slot ook in Holland te gebruiken. Als je ziek wordt is het uit met de pret.
Neem je "dung" mee? Leuke press-papier