Fabulous 4 on tour 2018

Fabulous 4 on tour 2018

maandag 12 oktober 2009

Van Vliegtuig tot Doggy bag...

Vandaag de laatste tocht met de auto gemaakt. We hadden gepland naar een vliegtuigmuseum te gaan met vliegtuigkerkhof. Vooral een vliegtuigkerkhof is een al lang gekoesterde wens van mij (don't ask me why)
Het museum was al gauw gevonden maar helaas was het kerkhof gesloten omdat het vandaag een feestdag was (Columbusday, what the F***)
Maxim heeft zich uitermate vermaakt en ik heb enkele vleugellamme highlights op de kiek gezet die ik het meest opvallend vond, zie hierboven en naast. Verder heerlijk een poosje naar de vogels gekeken vanuit een schaduwrijke zitplaats.

Vervolgens nog even stil gestaan en een onverhard ritje per auto gemaakt door een stuk land waar allemaal succulenten en cactussen groeien. Cactussen groeien erg langzaam en de exemplaren die we hebben gezien zijn algauw 100 tot 150 jaar oud zo niet ouder. Ze schijnen pas met een jaar of 60 van die zijarmen te ontwikkelen.

Eind van de middag hebben we ons intrek in de Sleep Inn genomen. Dit etablissement heeft overigens niets van doen met de gelijknamige nachtopvang van daklozen in utrecht ;-)
We zullen hier vanavond en morgenavond, onze laatste avond (snik) doorbrengen.
Maxim is wederom weer helemaal happy, hij kan vanaf de kamer de landende vliegtuigen bijna aanraken ;-)
Vanavond hebben we bij het Hilton gedineerd, iets wat we morgenavond niet zullen herhalen. Ik had 2 starters besteld maar zat na de eerste al helemaal vol en moest het pand met doggybag verlaten.
Maxim onderscheidde zich opnieuw door alles op te eten wat hem werd voorgeschoteld, iets wat blijkbaar niet veel mensen voor elkaar krijgen gezien de opmerking van de ober hierover. Amerikanen laten het gewoon staan maar zo zijn wij niet opgevoed ;-)
Vanavond dus weinig activiteiten hier en zijn we druk doende het allemaal te verteren ;-)
Ook leuk om in de mail deze foto van Hanna te ontvangen die onze jongens op de uitkijk spotte. Ik mis ze wel hoor, nou ja nog een paar daagjes...
Voldane groet!

3 opmerkingen:

marjolijn zei

haha, dus ze konden jullie rollen, na de maaltijd.
Geniet nog van de latste dag en dan goede reis terug naar huis, waar het welkom al wacht zo te zien.

Sjoerd zei

Bij die vliegtuigen had ik ook wel even rond willen lopen. Die van mij zijn niet zo groot. Arm rood autootje, die zit straks onder de krassen.

Soofy zei

Wat een schatjes, die katjes..
Over dieren gesproken: zie jij die cactus zich ook transformeren in een aap die zijn borst bij de volgende foto luidruchtig met zijn vuisten betrommelt?
Ik hoop op nog zo'n fantastische vakantiedag voor jullie morgen.Lets swinnggg tomorrow babes!!!