Fabulous 4 on tour 2018

Fabulous 4 on tour 2018

donderdag 1 oktober 2009

Sedona, red rock country...



Wauw, het is hier werkelijk fantastisch! We zitten vrij hoog waardoor het wat koeler is en er een flinke wind waait maar het is overdag zeer aangenaam. Na zonsondergang koelt het wel snel af, zoals wel vaker in de woestijn.


Verder hebben we de hele dag zo'n beetje ruzie gehad met de auto en de afstandsbediening. We hebben alle varianten gehad zoals in de auto zitten en er niet uit kunnen maar ook met boodschappen de auto in willen en dat de deuren niet open gaan. Ik geef Maxim daarvan de schuld, we hadden een stoere terreinwagen kunnen nemen maar nee, Maxim wilde een luxe sedan met apart afsluitbare kofferbak, nou dan krijg je dat dus ook ;-)

Verder hebben we weinig te klagen, we hebben zelfs een nature foodstore gevonden alwaar we echt prima vers eten hebben kunnen scoren en waar we voor de het diner samen $21,- kwijt waren, een schijntje de dollar doet 70 dollarcent. Maar goed waar heb ik het over, ik ga gewoonweg niet over de financiΓ«n ;-)

Vandaag gaan we een trippel maken tussen deze mega grote rode jongens en hopen natuurlijk een glims van het wildlife op te vangen zoals ratelslangen, bergleeuwen en beren. Ook zitten er coyotes en waanzinnig mooie grote roofvogels. Ben benieuwd of ze gewillig voor mijn nieuwe cameraatje willen poseren.

uitbundige groet!


4 opmerkingen:

ria zei

zo te zien is Maxim ook de nodige kilootjes kwijt of vergis ik me?
Veel plezier daar, maar dat zal wel lukken zo te lezen ;-)

Roosnans zei

impressive red rocks...ben benieuwd wat de wilde natuur je gebracht heeft...die leeuwen dan toch liever vanuit de auto hoop ik!
Geniet van al het moois!
hug

Soofy zei

Interessante red rock. Ik wed dat daar wel een aantal indianenverhalen over zijn. Misschien tref je 's avonds wel een praatgrage local onder het genot van zo'n ozzybiertje. Dan komen de beestjes vanzelf hahaha

Sjoerd zei

Mooi he...