Fabulous 4 on tour 2018

Fabulous 4 on tour 2018

dinsdag 6 oktober 2009

Moab, 400 km verderop...

Vandaag even wat kilometers gevreten. We zijn via een mooie weg over diverse flinke heuvels en bergen naar het noorden gereden. De diversiteit van het landschap blijft mij verbazen. Ook weer mooie grote roofvogels gezien die statig boven de weg bleven cirkelen, helaas buiten schootsveld van mijn camera.
De kou 'sochtends is bijna niet te harden en Maxim is overstag, hij houdt wel zijn korte broek aan maar maakt nu ook dankbaar gebruik van mijn fleecetrui. Zelf heb ik in Moab, einddoel voor vandaag, een mooie nieuwe blauwe aangeschaft. Ook heb ik een paar nieuwe gympen aangeschaft, de anderen waren tot op de draad versleten en ik heb ze in de winkel achtergelaten en loop weer als een kievit. Ik voel me zowiezo mobieler en fitter dan ik me in jaren heb gevoeld, ondanks mijn aanhoudende hoofdpijn. Ik loop met gemak mijn loopjes en kijk niet meer op een blokje om meer of minder. Dat was 25 kilo zwaarder en eerder wel altijd een issue.
Maar goed, we zijn in Moab en dat is een zeer aangenaam plaatsje.
Maxim wordt helemaal wild van alle mooie vrachtwagens die hier voorbij komen en zijn camera blijft maar klikken. Zelfs tijdens het eten werd er regelmatig naar de camera gegrepen, we hebben zelfs buiten aan de hoofdstraat gegeten om maar vooral niets te missen van al dat mooie blik wat voorbijkomt.


Mij hoor je niet klagen hoor, het hadden ook mooie jonge meiden van 18 kunnen zijn ;-)


Warme groet!

3 opmerkingen:

marjolijn zei

Mooi in het nieuw gestoken en op alles voorbereid, is het goed genieten van alle mooie meisjes die langs komen.
Nog heel veel plezier luitjes..!!

Sjoerd zei

Een foto van al dat mooie blik mag ook wel, alhoewel al die rots formaties schitterend zijn.

Soofy zei

Lekker, zo'n drankwinkeltje aan de weg. Valt mee dat t geen drive-in is...
Jammer van die hoofdpijn en jammer dat slechts de kievitten te fotograferen zijn hahaha
Have fun