Fabulous 4 on tour 2018

Fabulous 4 on tour 2018

zaterdag 20 oktober 2007

Alice Springs, 20 oktober


Ik heb nog een filmpje beloofd van de rijdende mannen die plaats ik bij deze. De rit was in Palm Valley, onvergetelijke trip.
Nu zitten we in een hotel aan de rand van Alice Springs en het is hier bloedheet. Eigenlijk is het alleen aangenaam als de zon onder is, vorig jaar hadden we heel veel mazzel toen was het bewolkt wat zo 10 graden scheelt.
We hebben de zon in elk geval wel getrotseerd en weer enkele prachtige schilderijen gekocht en ik heb de gallerie uitgenodigd een keer naar Nederland te komen om hun schilderijen te laten zien. Ze zijn helaas net in Engeland geweest dus hun komst naar Nederland zal nog wel even op zich laten wachten. Ik zal op mijn vaste blog eens een serie foto's wijden aan onze schilderijen.
We zijn dus weer terug in de bewoonde wereld en ik moet zeggen dat de beschaving wel erg snel went. Door de dikke gordijnen van de hotelkamer hebben we kunnen uitslapen tot 8.00 uur, een ongekend genoegen :-)
Gisteravond hebben Ank en Ben ons verrast met een etentje in het hotel, we hebben heerlijk zitten smullen van de barramundivis en ook de wijn liet zich lekker smaken . Ben maakt zich op voor een gastblogje, hij neemt dus de laptop even van mij over.

Geen opmerkingen: