Fabulous 4 on tour 2018

Fabulous 4 on tour 2018

dinsdag 23 oktober 2007

Het eind in zicht...

Ik heb voor de liefhebbers de kaart nog even bijgewerkt en de overnachtingsplaatsen erbij gezet. Als je op de kaart klikt wordt ie groter.
* Boddington
*Albany
*Hopetoun
*Kalgoorlie
*Laverton
*Tjukayirla Roadhouse
*Docker River (wild)
* Ayers Rock Resort
*Kings Canyon Resort
*Ormiston Gorge (wild)
*PalmValley(wild)
*Alice Springs
Het is hier woensdagochtend en het is onze laatste dag in Perth en in AustraliΓ«. Ik kijk terug op een meer dan fantastische vakantie. Ik heb genoten van het geweldige gezelschap van Ank en Ben en natuurlijk Maxim. Ik heb het gevoel er helemaal 'uit' te zijn geweest en kan mij straks verheugen op het weerzien van alle vrienden, familie en natuurlijk de katjes. Die heb ik wel gemist, vooral onze Tooheys, die volgens mijn schoonvader flink in omvang is toegenomen. Dat is vorig jaar ook gebeurd en ik vermoed dat deze lieverd een stresspoesje is en gaat eten als er iets is.

Maar goed, ik heb begrepen dat er flink meegelezen en meegeleefd is met onze avonturen en dat vind ik dan weer fijn te lezen en te merken want het is heerlijk om 'publiek' te hebben. Ook Ben heeft genoten van het bloggen en was erg in zijn nopjes met de reacties van Wieneke en Roosnans.

Het gratis tellertje welke ik op deze site heb geplaatst is al enige dagen buiten werking en is vorige week ergens in de 800 bezoekjes blijven staan, geen gering aantal :-)

Afijn, de laatste dag dus, ik ga deze met maxim besteden in Fremantle voor de laatste kleine cadeautjes en nog even de plezierige sfeer opsnuiven. Het is hier heel aangenaam warm met 27 graden en een koele zeebries, ik heb zo hier en daar al mogen vernemen dat het licht gevroren heeft in Nederland en eerlijk is eerlijk, dat heeft toch ook wel weer wat. Ben en Ank hebben gisteren Kings park 'ontdekt' en willen daar vandaag weer heen om zich op een lommerrijkplekje neer te vlijen en zich aan hun meegebrachte leesboeken te wijden.

Dat was het dus, AustraliΓ« 2007

Tot in Nederland!

Geen opmerkingen: