Fabulous 4 on tour 2018

Fabulous 4 on tour 2018

vrijdag 5 oktober 2007

Trouble in paradise...


Singapore beschikt nog over een stukje jungle, the Macritchie Resevoir, en daar hebben wij ons vandaag vermaakt. In de jungle hebben we een aardige verscheidenheid aan dieren kunnen spotten:
één zonnende en één zwemmende schildpad, diverse eekhoorns, vissen met rode staarten, vogels in mooie kleuren, 2 monitors, skinken, lizzards en vele tientallen apen. Na een uur wandelen vond ik het wel mooi geweest en ben ik weer teruggegaan terwijl Maxim, de bikkel, de hele wandeling van 15 km heeft gedaan, incluis de oversteek van een mega enge hangbrug. Ank en ben zijn tot halverwege gekomen, ook een zeer bewonderenswaardige prestatie waarvan bij deze acte!
Mijn 'prestatie' van vandaag is ook niet gering, ik ben alleen door de jungle teruggelopen, een mooie tocht waarbij ik niemand ben tegengekomen. Ik voelde me helemaal omringt door de natuur en vond de geluiden overweldigend. Heerlijke ruisende bladeren, schreeuwende apen en links en rechts wegschietende of glijdende beesten. Het heeft in elk geval volop geritseld waar ik gelopen heb en ik heb niet één keer gegild :-)

Het 'trouble' in de titel slaat op Maxim die er na bijna een rolletje te hebben volgeschoten (wat is ie toch behoudend ;-) achter kwam dat de achterkant van de camera, het transporthuis, niet meer goed sluit. Weg dus die mooie foto's. We zijn nog even wezen shoppen maar de lieverd hoopt met een stukje ducktape zijn camera voor deze vakantie te kunnen behouden. Ach ducktape is een waar wonder, we hebben er ook de laro vaak mee 'gerepareerd'.
Morgen vliegen we naar Oz, heerlijk, ik verheug me op de koele zeebries met 25 graden....

Geen opmerkingen: