Fabulous 4 on tour 2018

Fabulous 4 on tour 2018

zaterdag 20 oktober 2007

Palm Valley, 19 oktober

We hebben en hele mooie wild kampeerplaats in Palm Valley gevonden. We kijken uit op een droge rivierbedding met een prachtige rots formatie aan de overkant. We hebben ons kamp opgemaakt onder een grote witte boom waar een familie dwerg papegaai in huist. Na een korte bestudering zien we dat ze vlakbij een nestje hebben en dat ze heel zachtjes met hun jongen communiceren.


Het is deze avond zo warm dat Maxim besluit om de nacht buiten door te brengen. S’nachts hoor ik aanhoudend een droevig geluid wat telkens van een andere kant lijkt te komen. Ik dacht dat het een hele vroege vogel was en ben weer in slaap gesukkeld. Maxim wist ons de volgende ochtend echter te vertellen dat het gehuil van dingo’s afkomstig was en dat 'ze' op de kampeerplaats ronddoolden.
Hij heeft er in elk geval prima om kunnen slapen en mistte de volgende ochtend geen onderdelen.

We maken ons op voor de laatste 4 kilometer naar Palm valley wat een stevige 4 WD rit is. De filmpjes laten wel zien dat the boys hiervan hebben genoten. Ank en ik hebben ons vermaakt met goed vasthouden en kreten slaken en door ‘het beeld’ heen lopen als ‘de jongens’ elkaar stoere prestaties vastleggen op video.
FUN dus. Helaas was deze rit ook het afscheid van ons 4WD avontuur. We zijn nu in Alice Springs op de camping om alvast weer een beetje aan het geciviliseerde leven te wennen. Het lukt me echter niet om hier de boel op internet te plaatsen. Ergens een kink of zo. Het is deze vakantie lastiger om mijn blogje bij te houden. Deels komt dat doordat we met ons vieren zijn en er gewoon minder tijd voor bloggen overschiet, anderzijds zijn de mogelijkheden van internet hier nog steeds erg beperkt. Maar niet getreurd, vandaag in het 'Voyages Alice Springs Resort' heb ik weer onbeperkt toegang. JIPPIE!
Helaas weer een bugje op internet zal straks proberen het filmpje te uploaden....

Geen opmerkingen: