Fabulous 4 on tour 2018

Fabulous 4 on tour 2018

donderdag 4 oktober 2007

Kut teh...

De setjes hebben zich opgesplitst voor vandaag. Ank en Ben zijn op pad gegaan voor een laptop en kwamen ‘thuis’ met een telefoonkabel, tja je zal ‘m maar nodig hebben...
Maxim en ik hebben Chinatown onveilig gemaakt. Maxim werd bijna elke winkel binnengeloodst om kleding op maat te laten maken, persoonlijk vind ik ‘m er wel lekker uitzien in zijn korte broek ;-) en een maatpak overbodig.
Eindelijk heeft hij vandaag zijn ‘lucky cat’ van mij mogen kopen, een kleintje en hij kan zijn geluk nu al niet op. Chinatown is een bruisend en gezellig stukje Singapore, wel erg toeristisch maar daar ontkom je hier als duidelijk herkenbare Noord Europeaan toch niet aan. Maxim is nog een museum met Chinese kunst ingedoken terwijl ik mijn voeten heb laten vertroetelen met een massage. Het museum vond Maxim overigens niet echt heel bijzonder. Verder heeft hij in de middag kans gezien om zijn hoofd flink te laten verbranden. Aan de rechterkant vind je de ‘before’ en ‘after’ foto’s en een zwembadfoto van Anke. Ben is voor vandaag aan de fotograaf ontkomen, maar dat zullen we een dezer dagen wel goed maken ;-)
Het loopt tegen etenstijd en gaan we ons even opfrissen, voor zover mogelijk want het blijft hier knap benauwd. Ik heb overigens geheel onbewust weer eens bevestigd dat internet één grote leugen is want ik zie dat ik gisteren blogde dat het hier 39 graden was. Qua gevoelstemperatuur misschien maar het kwik komt niet hoger dan 29 en das al warm genoeg hoor.

















En de koffie was er ook niet te zuipen...

Geen opmerkingen: